4 Mayıs 2015 Pazartesi

2015 Yılı Çağrı Merkezleri KaliteLigi En İyi Konuşma Tarzı Dalında Ödül TurkishBank'ın oldu.


Müşteri odaklı hizmet anlayışımıza paralel olarak hedefimiz hizmet kalitemizi sürekli geliştirmek ve iyileştirmektir.

Bu kapsamda, Çağrı Merkezi hizmetlerimizin kalitesini de gizli müşteri yöntemi ile ölçerek, aldığımız geri bildirimlerle daima daha iyiye ulaşmayı hedeflemekteyiz. 

TurkishBank olarak;

2013 Birincisi olduğumuz ve 2015 yılında da yarıştığımız "Çağrı Merkezleri KaliteLigi"nde, 29 Çağrı Merkezi arasında;

"Çağrı Merkezleri KaliteLigi-En İyi Konuşma Tarzı"

Kategorisinde bir Birincilik daha elde ettik. 

Aldığımız ödüller hizmet kalitemizi daha üst seviyelere taşımak konusunda bizleri cesaretlendirmektedir.

Değer katan hizmet anlayışımızla daima hizmetinizdeyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder